Mam kontakty w branży zajmującej się przetwórstwem mięsnym, czy dzięki Programowi Partnerskiemu distripark.com mogę zarobić dodatkowe pieniądze?
Tak, przetwórnie mimo tego, że są rzadko kojarzone z chemią, są tak naprawdę ściśle z nią związane. Podstawą jest zachowanie higieny na stanowiskach oraz higieny personelu. distripark.com posiada w swojej ofercie środki i preparaty dostosowane do wymogów, które powinny spełniać firmy zajmujące się przetwórstwem mięsnym. W sklepie distripark.com znajdziesz środki do czyszczenia i dezynfekcji powierzchni inwentarskich, płyny do mycia urządzeń oraz preparaty do higieny osobistej personelu. Więcej dowiesz się na blogu distripark.com
Jak dokładnie działa Program Partnerski distripark.com?
Program Partnerski jest naprawdę prostą ideą. Każdy z partnerów ma przypisany swój niepowtarzalny, indywidualny kod rabatowy. Partner „rozdaje” ten kod wszystkim zainteresowanym zakupami w distripark.com. Na podstawie kodu klient uzyskuje rabat nawet do 15% wartości zamówionych produktów. Jeśli klient zdecyduje się założyć w distripark.com konto, raz użyty kod rabatowy zostaje na stałe przypisany do tego klienta. Dla jego wygody nie musi on go już więcej wpisywać. Każde zamówienie z kodem danego Partnera jest automatycznie przypisywane do Partnera i automatycznie jest naliczana temu konkretnemu Partnerowi prowizja (przez 5 lat od daty pierwszego zamówienia). Czyż to nie proste? Partner daje klientowi kod rabatowy. Klient skuszony rabatem robi zakupy, używając kodu. Kod mówi distripark.com komu wypłacić prowizję. Każde zamówienie z kodem danego Partnera to prowizja. A więc i każde kolejne zamówienie danego klienta. Klient skoro raz uzyskał rabat, będzie do distripark.com wracał. A każdy taki powrót, to kolejne zamówienie przy użyciu kodu Partnera, który zachęcił go do pierwszych zakupów i wypłata temu Partnerowi prowizji przez 5 lat od daty pierwszego zamówienia Klienta.
Jak zacząć zarabiać z Programem Partnerskim distripark.com?
Wystarczy złożyć aplikację online lub skorzystać z formularza na tej stronie. Natychmiast po akceptacji wniosku, Partner uzyskuje swój niepowtarzalny kod rabatowy i może rozpoczynać przygodę z distripark.com. W Programie Partnerskim distripark.com Partner niczym nie ryzykuje, nic nie musi kupować, nic nie musi sprzedawać. Jedyne co musi zrobić to zaprezentować portal distripark.com jako sklep internetowy osobom z branży.
Jak mogę potwierdzić czy klient zrobił zamówienie i czy prowizja naliczyła mi się poprawnie?
Wspominaliśmy już o uczciwości i prostocie Programu Partnerskiego distripark.com, teraz kolej na jego przejrzystość. Każdy Partner po zalogowaniu w distripark.com ma dostęp do swojego indywidualnego Panelu Partnera. Za pośrednictwem tego narzędzia Partner ma dostęp online w czasie rzeczywistym do wszystkich zamówień złożonych z jego indywidualnym kodem rabatowym. Widzi każde zamówienie w rozbiciu na poszczególne pozycje asortymentowe, do każdej pozycji przypisana jest prowizja w ujęciu procentowym i kwotowym. Partner ma pełen wgląd w to, co dzieje się z zamówieniami złożonymi z użyciem jego indywidualnego kodu rabatowego.
Co w sytuacji, gdy klient pyta o coś, czego nie wiem?
Odpowiedzią na to pytanie jest nasz Blog, gdzie w przystępnej formie publikujemy informacje i ciekawostki na temat naszych produktów. Jednak nie każdy ma czas na czytanie kilkudziesięciu artykułów. Prostszym i częściej stosowanym rozwiązaniem problemu jest odesłanie pytającego bezpośrednio do doradców distripark.com. Każdy z handlowców distripark.com ma rozległą wiedzę na temat sprzedawanych produktów. Doradztwo, pomoc w wyborze produktu czy rozwianie wątpliwości klienta to to, czym zajmuje się zespół specjalistów distripark.com na co dzień. Nie ma tu obawy, że ominie Cię z tego tytułu prowizja. Klient dopilnuje tego, byś ją dostał. W końcu kod rabatowy obniża cenę zakupów. Czyli nie ma większego znaczenia, kto rozmawia z Klientem na temat produktu, na końcu to i tak Partner jest wygranym.Dlaczego otrzymuję prowizję pomimo tego, że nie sprzedaje produktu, często nawet niewiele o nim wiem?
Program Partnerski distripark.com rozwiązuje największy problem każdej firmy handlowej, mianowicie pozyskanie klientów. W XXI wieku ofert jest już znacznie więcej, niż wynosi potencjalne zapotrzebowanie na dany produkt. Nowoczesne agresywne metody marketingu powodują, że oferty ścigają nas w telewizji, w kinie, na FB, na YouTube, gdy przeglądamy Internet, mailingi zatykają nasze skrzynki pocztowe. Przebicie się w tym szumie informacyjnym do Klienta, który potrzebuje właśnie tego konkretnego produktu to naprawdę wymagające i kosztowne zadanie. Można wybrać drogę technologii i płacić za pozyskanie klienta agencji reklamowej, a można te same pieniądze zapłacić Partnerowi. W distripark.com zapadła decyzja o powołaniu do życia modelu biznesowego Second Job, oraz Programu Partnerskiego i pozyskiwaniu klientów właśnie w ten sposób. Dlatego Partner dostaje prowizję za pozyskanie klienta. Reszta, czyli sama sprzedaż jest już prosta. Program Partnerski distripark.com to prosta, przejrzysta i uczciwa metoda na zarobienie dodatkowych pieniędzy bez konieczności ponoszenia jakiegokolwiek ryzyka.
Jak zdobyć pierwszego klienta?
Wytrychem do pierwszej rozmowy z kimś, kogo znamy, może być sinizna drewna. To powszechny problem każdego, kto wykorzystuje, przechowuje i obrabia surowe drewno drzew iglastych. Szczególnie narażone na tę przypadłość jest drewno sosny i świerku, czyli dwa najczęściej wykorzystywane gatunki w naszym kraju. Sinizna może być wytrychem, a kluczem niech będzie Weiss Holz, przebojem zdobywający rynek produkt marki własnej distripark.com. Produkt ten nie tylko usuwa skutki sinizny, ale może też być stosowany prewencyjne. Podczas rozmowy o Weiss Holz można przemycić zalety zamawiania produktów online. distripark.com działa całą dobę przez 7 dni w tygodniu. Nie ważne, kiedy i w jakiej sytuacji klient dowiaduje się czy przypomina sobie, że zapomniał zamówić kolejny produkt. Wystarczy Internet, telefon, tablet czy laptop i już można składać zamówienie. Nie trzeba czekać na otwarcie hurtowni, czy telefon zwrotny od zawsze przepracowanego przedstawiciela handlowego. Wystarczy kilka kliknięć i zamówienie jest realizowane przez distripark.com. Można zapłacić online przy zamówieniu, można wybrać płatność przy odbiorze przesyłki, a dla wybranych klientów distripark.com może przygotować linię kredytu kupieckiego i umożliwić zakupy z przedłużonym terminem płatności. Na przykładzie Weiss Holz można też pokazać, że zakupy przez Internet to nie tylko opieranie się na opinii o produkcie jego producenta czy sprzedawcy. Na stronach produktów w distripark.com można znaleźć niezależne opinie o produktach często z historią sięgającą kilku czy kilkunastu miesięcy wstecz, wyrażane przez klientów i użytkowników. Takie wciągnięcie naszego rozmówcy w dyskusję nie jest nachalnym zachwalaniem produktu, jego sprzedażą, czy promocją. To przyjacielska dyskusja na temat problemu, z którym borykają się wszyscy w branży.
Jak dokładnie działa Program Partnerski distripark.com?
Program Partnerski jest naprawdę prostą ideą. Każdy z partnerów ma przypisany swój niepowtarzalny, indywidualny kod rabatowy. Partner „rozdaje” ten kod wszystkim zainteresowanym zakupami w distripark.com. Na podstawie kodu klient uzyskuje rabat nawet do 15% wartości zamówionych produktów. Jeśli klient zdecyduje się założyć w distripark.com konto, raz użyty kod rabatowy zostaje na stałe przypisany do tego klienta. Dla jego wygody nie musi on go już więcej wpisywać. Każde zamówienie z kodem danego Partnera jest automatycznie przypisywane do Partnera i automatycznie jest naliczana temu konkretnemu Partnerowi prowizja (przez 5 lat od daty pierwszego zamówienia). Czyż to nie proste? Partner daje klientowi kod rabatowy. Klient skuszony rabatem robi zakupy, używając kodu. Kod mówi distripark.com komu wypłacić prowizję. Każde zamówienie z kodem danego Partnera to prowizja. A więc i każde kolejne zamówienie danego klienta. Klient skoro raz uzyskał rabat, będzie do distripark.com wracał. A każdy taki powrót, to kolejne zamówienie przy użyciu kodu Partnera, który zachęcił go do pierwszych zakupów i wypłata temu Partnerowi prowizji przez 5 lat od daty pierwszego zamówienia Klienta.
Jak zacząć zarabiać z Programem Partnerskim distripark.com?
Początek jest naprawdę prosty. Wystarczy złożyć aplikację online lub skorzystać z formularza na tej stronie. Natychmiast po akceptacji wniosku, Partner uzyskuje swój niepowtarzalny kod rabatowy i może rozpoczynać przygodę z distripark.com. W Programie Partnerskim distripark.com Partner niczym nie ryzykuje, nic nie musi kupować, nic nie musi sprzedawać. Jedyne co musi zrobić to zaprezentować portal distripark.com jako sklep internetowy osobom z branży.
Jak mogę potwierdzić czy klient zrobił zamówienie i czy prowizja naliczyła mi się poprawnie?
Wspominaliśmy już o uczciwości i prostocie Programu Partnerskiego distripark.com, teraz kolej na jego przejrzystość. Każdy Partner po zalogowaniu w distripark.com ma dostęp do swojego indywidualnego Panelu Partnera. Za pośrednictwem tego narzędzia Partner ma dostęp online w czasie rzeczywistym do wszystkich zamówień złożonych z jego indywidualnym kodem rabatowym. Widzi każde zamówienie w rozbiciu na poszczególne pozycje asortymentowe, do każdej pozycji przypisana jest prowizja w ujęciu procentowym i kwotowym. Partner ma pełen wgląd w to, co dzieje się z zamówieniami złożonymi z użyciem jego indywidualnego kodu rabatowego.
Co w sytuacji, gdy klient pyta o coś, czego nie wiem?
Odpowiedzią na to pytanie jest nasz Blog, gdzie w przystępnej formie publikujemy informacje i ciekawostki na temat naszych produktów. Jednak nie każdy ma czas na czytanie kilkudziesięciu artykułów. Prostszym i częściej stosowanym rozwiązaniem problemu jest odesłanie pytającego bezpośrednio do doradców distripark.com. Każdy z handlowców distripark.com ma rozległą wiedzę na temat sprzedawanych produktów. Doradztwo, pomoc w wyborze produktu czy rozwianie wątpliwości klienta to to, czym zajmuje się zespół specjalistów distripark.com na co dzień. Nie ma tu obawy, że ominie Cię z tego tytułu prowizja. Klient dopilnuje tego, byś ją dostał. W końcu kod rabatowy obniża cenę zakupów. Czyli nie ma większego znaczenia, kto rozmawia z Klientem na temat produktu, na końcu to i tak Partner jest wygranym.
Dlaczego otrzymuję prowizję pomimo tego, że nie sprzedaje produktu, często nawet niewiele o nim wiem?
Program Partnerski distripark.com rozwiązuje największy problem każdej firmy handlowej, mianowicie pozyskanie klientów. W XXI wieku ofert jest już znacznie więcej, niż wynosi potencjalne zapotrzebowanie na dany produkt. Nowoczesne agresywne metody marketingu powodują, że oferty ścigają nas w telewizji, w kinie, na FB, na YouTube, gdy przeglądamy Internet, mailingi zatykają nasze skrzynki pocztowe. Przebicie się w tym szumie informacyjnym do Klienta, który potrzebuje właśnie tego konkretnego produktu to naprawdę wymagające i kosztowne zadanie. Można wybrać drogę technologii i płacić za pozyskanie klienta agencji reklamowej, a można te same pieniądze zapłacić Partnerowi. W distripark.com zapadła decyzja o powołaniu do życia modelu biznesowego Second Job, oraz Programu Partnerskiego i pozyskiwaniu klientów właśnie w ten sposób. Dlatego Partner dostaje prowizję za pozyskanie klienta. Reszta, czyli sama sprzedaż jest już prosta. Program Partnerski distripark.com to prosta, przejrzysta i uczciwa metoda na zarobienie dodatkowych pieniędzy bez konieczności ponoszenia jakiegokolwiek ryzyka.