Jak zdobyć pierwszego klienta?
Wytrychem do pierwszej rozmowy z kimś, kogo znamy, może być sinizna drewna. To powszechny problem każdego, kto wykorzystuje, przechowuje i obrabia surowe drewno drzew iglastych. Szczególnie narażone na tę przypadłość jest drewno sosny i świerku, czyli dwa najczęściej wykorzystywane gatunki w naszym kraju. Sinizna może być wytrychem, a kluczem niech będzie Weiss Holz, przebojem zdobywający rynek produkt marki własnej distripark.com. Produkt ten nie tylko usuwa skutki sinizny, ale może też być stosowany prewencyjne.
Podczas rozmowy o Weiss Holz można przemycić zalety zamawiania produktów online. distripark.com działa całą dobę przez 7 dni w tygodniu. Nie ważne, kiedy i w jakiej sytuacji klient dowiaduje się czy przypomina sobie, że zapomniał zamówić kolejny produkt. Wystarczy Internet, telefon, tablet czy laptop i już można składać zamówienie. Nie trzeba czekać na otwarcie hurtowni, czy telefon zwrotny od zawsze przepracowanego przedstawiciela handlowego. Wystarczy kilka kliknięć i zamówienie jest realizowane przez distripark.com. Można zapłacić online przy zamówieniu, można wybrać płatność przy odbiorze przesyłki, a dla wybranych klientów distripark.com może przygotować linię kredytu kupieckiego i umożliwić zakupy z przedłużonym terminem płatności.
Na przykładzie Weiss Holz można też pokazać, że zakupy przez Internet to nie tylko opieranie się na opinii o produkcie jego producenta czy sprzedawcy. Na stronach produktów w distripark.com można znaleźć niezależne opinie o produktach często z historią sięgającą kilku czy kilkunastu miesięcy wstecz, wyrażane przez klientów i użytkowników.
Takie wciągnięcie naszego rozmówcy w dyskusję nie jest nachalnym zachwalaniem produktu, jego sprzedażą, czy promocją. To przyjacielska dyskusja na temat problemu, z którym borykają się wszyscy w branży.
Jak dokładnie działa Program Partnerski distripark.com?
Program Partnerski jest naprawdę prostą ideą. Każdy z partnerów ma przypisany swój niepowtarzalny, indywidualny kod rabatowy. Partner „rozdaje” ten kod wszystkim zainteresowanym zakupami w distripark.com. Na podstawie kodu klient uzyskuje rabat nawet do 15% wartości zamówionych produktów. Jeśli klient zdecyduje się założyć w distripark.com konto, raz użyty kod rabatowy zostaje na stałe przypisany do tego klienta. Dla jego wygody nie musi on go już więcej wpisywać. Każde zamówienie z kodem danego Partnera jest automatycznie przypisywane do Partnera i automatycznie jest naliczana temu konkretnemu Partnerowi prowizja (przez 5 lat od daty pierwszego zamówienia).
Partner daje klientowi kod rabatowy. Klient skuszony rabatem robi zakupy, używając kodu. Kod mówi distripark.com komu wypłacić prowizję.
Każde zamówienie z kodem danego Partnera to prowizja. A więc i każde kolejne zamówienie danego klienta. Klient skoro raz uzyskał rabat, będzie do distripark.com wracał. A każdy taki powrót, to kolejne zamówienie przy użyciu kodu Partnera, który zachęcił go do pierwszych zakupów i wypłata temu Partnerowi prowizji przez 5 lat od daty pierwszego zamówienia Klienta.
Jak zacząć zarabiać z Programem Partnerskim distripark.com?
Początek jest naprawdę prosty. Wystarczy złożyć aplikację online lub skorzystać z formularza na tej stronie. Natychmiast po akceptacji wniosku, Partner uzyskuje swój niepowtarzalny kod rabatowy i może rozpoczynać przygodę z distripark.com. W Programie Partnerskim distripark.com Partner niczym nie ryzykuje, nic nie musi kupować, nic nie musi sprzedawać. Jedyne co musi zrobić to zaprezentować portal distripark.com jako sklep internetowy osobom z branży.
Jak mogę potwierdzić, czy klient zrobił zamówienie i czy prowizja naliczyła mi się poprawnie?
Wspominaliśmy już o uczciwości i prostocie Programu Partnerskiego distripark.com, teraz kolej na jego przejrzystość. Każdy Partner po zalogowaniu w distripark.com ma dostęp do swojego indywidualnego Panelu Partnera. Za pośrednictwem tego narzędzia Partner ma dostęp online w czasie rzeczywistym do wszystkich zamówień złożonych z jego indywidualnym kodem rabatowym. Widzi każde zamówienie w rozbiciu na poszczególne pozycje asortymentowe, do każdej pozycji przypisana jest prowizja w ujęciu procentowym i kwotowym. Partner ma pełen wgląd w to, co dzieje się z zamówieniami złożonymi z użyciem jego indywidualnego kodu rabatowego.
Co w sytuacji, gdy klient pyta o coś, czego nie wiem?
Odpowiedzią na to pytanie jest nasz Blog, na którym publikujemy informacje i ciekawostki na temat naszych produktów, oraz dostępne Landing Pages – proste strony produktowe.
Zachęcamy do przeczytania artykułu na blogu np. Jak impregnować drewno?
Zapraszamy również do obejrzenia naszych filmów, które znajdują się poniżej i do odwiedzenia naszej strony weissholz.com
Często jednak rozwiązaniem problemu jest odesłanie pytającego bezpośrednio do doradców distripark.com. Każdy z handlowców distripark.com ma rozległą wiedzę na temat sprzedawanych produktów. Doradztwo, pomoc w wyborze produktu czy rozwianie wątpliwości klienta to to, czym zajmuje się zespół specjalistów distripark.com na co dzień. Nie ma tu obawy, że ominie Cię z tego tytułu prowizja. Klient dopilnuje tego, byś ją dostał. W końcu kod rabatowy obniża cenę zakupów. Czyli nie ma większego znaczenia, kto rozmawia z Klientem na temat produktu, na końcu to i tak Partner jest wygranym.
Dlaczego otrzymuję prowizję pomimo tego, że nie sprzedaje produktu, często nawet niewiele o nim wiem?
Program Partnerski distripark.com rozwiązuje największy problem każdej firmy handlowej, mianowicie pozyskanie klientów. W XXI wieku ofert jest już znacznie więcej, niż wynosi potencjalne zapotrzebowanie na dany produkt. Nowoczesne agresywne metody marketingu powodują, że oferty ścigają nas w telewizji, w kinie, na FB, na YouTube, gdy przeglądamy Internet, mailingi zatykają nasze skrzynki pocztowe. Przebicie się w tym szumie informacyjnym do Klienta, który potrzebuje właśnie tego konkretnego produktu to naprawdę wymagające i kosztowne zadanie. Można wybrać drogę technologii i płacić za pozyskanie klienta agencji reklamowej, a można te same pieniądze zapłacić Partnerowi.
W distripark.com zapadła decyzja o powołaniu do życia modelu biznesowego Second Job, oraz Programu Partnerskiego i pozyskiwaniu klientów właśnie w ten sposób. Dlatego Partner dostaje prowizję za pozyskanie klienta. Reszta, czyli sama sprzedaż jest już prosta.
Program Partnerski distripark.com to prosta, przejrzysta i uczciwa metoda na zarobienie dodatkowych pieniędzy bez konieczności ponoszenia jakiegokolwiek ryzyka.